En människa att se upp till

Sandra är en av världens bästa personer, hon gör mig så glad.
In och läs.

En av kvinnorna i mitt liv, som funnits där sen sjunde klass. Det börjades med brevskrivande under lektionerna, övernattningar i Ulvkälla efter kalas på Storön, skratt & gråt, vi gjorde vår allra första resa utan vuxna tillsammans till Cypern, flyttade till Östersund ihop och blev särbos/sambos. Kontakten med Sandra har aldrig försvunnit, vart vi än befunnit oss. Behöver man gråta, eller har överflöd av någon annan känsla så finns vi alltid där för varandra. Jag hade inte varit den jag är, om jag inte hade haft så bra vänner.



Kommentarer
Postat av: sandra

Naw, om jag inte var känslig innan jag läste det här så blev jag det nu.. :)



Tack för att du finns, vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback