23 november

Jag blev väldigt förvånad i morse när Håkan på LT ringde och ville intervjua mig om hur det känns att börja studera i Riga. Han hade läst Sandras blogg, och tyckte att det var något roligt att skriva om. Så jag fick svara på lite frågor kring hur jag kommit på idén att plugga där, om det känns svårt osv. Sedan kom han förbi och fotade mig också. Han trodde att det skulle komma med i LT imorrn, sen TH på torsdag. Ska bli väldigt spännande att se hur det blev, mycket nervöst dessutom..

Kommentarer
Postat av: Michaéla

Spännande! Det ser jag fram emot att läsa! :D

Postat av: Inger

Va kul!!! :)

2009-11-24 @ 10:44:03
Postat av: Robine

OH! Men men.. va det med i TH?? Jag missade ju det då:/

2009-11-26 @ 02:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback