22:38

Åhå, i morrn ska jag, mamma och Sanna på en tredagars tripp! Det ska bli riktigt härligt! Vi hoppar på bussen i Sveg i morgon 05.30 som först ska ta oss till Skansen, där är det julmarknad och allt vad det innebär. Sen åker vi med bussen till vår båt, som ska ta oss till Tallin.

I morrn kväll blir det julbord på båten. Sen på söndag har vi hela dagen på oss att shoppa inne i Tallin, bussen tar oss till julmarknad inne i gamla stan. Sedan parkerar den precis utanför spritaffären - utmärkt! Billigt! Middagsbufféerna och frukostbufféerna går ju inte av för hackor heller, man skulle ju kunna åka dit bara för den. Så på måndag är jag hemma igen, lagom till Nickes födelsedag.. ; )

Kommentarer
Postat av: Cattis

Va mysigt det lät! Jag har längtat efter att åka båt sen jag gjorde det för hundra år sen, det är ju så skoj.. Pusslove

Postat av: Robine

Åh så mysigt:) Ha riktigt trevligt.

2009-11-28 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback