22 november

105 mil stod trippmätaren på när jag kom hem från mina påhälsningar hos vännerna. Nu är det skönt att få vila fötterna, då jag tror att jag fått skavsår på högra hälen av att ha haft den böjd i skon för länge. Valde alltså helt fel köra-bil-skor.

Blev bjudna på middag hos svärföräldrarna idag, gott! Nyss hemkommen från att ha varit på bio med Nicke, det finns ju inte så överflödigt mycket att göra om kvällarna så jag tycker man lika gärna kan gå på det som visas på Svegs Bio. Jag fick med honom på en riktig tjejfilm, Fame. Enligt min åsikt var den okej, ingen höjdare men man fick njuta av stora talanger inom dans och musik, och jag blir lika avundsjuk varje gång. Nicke var snäll som följde med, då vi båda visste att den inte riktigt var inom hans ramar. Men bio är ju alltid mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback