20 november

Jag kom fram till Uppsala vid femtiden igår, där jag mötte upp Helene. Hon hade börjat förbereda den goda middagen, som var precis färdig när Ida kom hem från skolan. Vi satt vid köksbordet och gottade oss hela kvällen, och det var verkligen toppen. Det kändes så bra att vara där hos dem, äntligen. Delade säng med Helene, och gjorde Ida sällskap vid frukosten i morse.

Senare visade Helene mig en del av Uppsala, tittade i lite affärer. Vi käkade en supergod trettiofem kronors sopplunch, och sen for jag vidare mot Örebro, där jag är nu. Vi har hunnit äta lite mat och sett en basketmatch, där Jämtland spelade och vann! Jätte roligt att vara här - det här är verkligen en givande helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback