8 maj

Det är soligt och fint väder här i Borlänge idag. Sitter och inväntar tiden, så att jag kan åka till Falun. Tentan börjar ett, och vi får sitta till fem. Jag hoppas den är ganska lätt, har ingen lust att vara kvar hela eftermiddagen. Sen är det verkligen helg! Åker hit på tisdag morgon igen med mamma som sällskap, då tentan i Matte E äger rum. Ett stort U förväntar jag mig, vilket skulle vara ganska bra, då får jag någon vecka till på mig att öva inför den. Den kommer igen i slutet av maj. Men prova ska jag göra ändå.


Kommentarer
Postat av: Helene

Lycka till! =)

2009-05-08 @ 15:56:24
Postat av: sandra

Vad fint du gjort med bloggen!



Hoppas det gick bra på tentan, annars kan du ju alltid trösta dig med Rena Rama Rolf.. Vilken kingrulle :)



Miss you.s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback