Ännu en kurs.

Jag har beslutsångest. Jag funderar på om jag ska läsa Matte E nu när jag ändå är igång och har tillgång till det. Haken sitter i hur det fungerar att läsa D kursen parallellt med den. Mina naturvetare, Helene och Ida, vad tror ni? Ni har väl läst den. Kursen är ju bara på 4,5 poäng, så det borde gå. Det dumma är att jag mister min sovmorgon på måndagarna, vilket i sin tur leder till att jag måste åka till Borlänge på söndag kväll. Jag som vanligtvis åker på måndagmornar. Men, jag kanske måste ge med mig och bortse från det som är lättsammast.

Kommentarer
Postat av: Mozzzizz

Hej! Hur har din dag varit? Jättefin blogg! Kika gärna in hos meej vett ja! Kram

Postat av: Anonym

Sjukt söt blogg :D

2009-03-11 @ 19:28:38
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/
Postat av: Ida

oj, vilket förtroende med tanke på att jag gick natur en termin :)

2009-03-11 @ 19:47:58
Postat av: Mozzzizz

Min dag har varit helt okej, men jag håller verkligen med dig om att man längtar till helg o ledighet! Kram

2009-03-11 @ 20:05:16
URL: http://mozzzizz.blogg.se/
Postat av: isabelle

hjälp mig!

komentera minst en bra låt på min blogg.

snälla (A)

tack i förhand

Kram

2009-03-11 @ 20:50:56
URL: http://isabelllelinea.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag läste inte E, hade rätt mycket frånvaro sista året och därför lite svårt att hänga med, så jag bytte den mot miljökunskap eller något sådant. Jag tror att E kan vara bra att ha (och om du läser mer poäng räknar du ju bort de sämsta när du söker in, förutom extrakunskapen som du har i bagaget då). Problemet kan ju vara att det är svårt att springa när man lär sig gå eller vad man ska säga ;) E bygger ju på det man lärt sig i A,B,C och D men eftersom jag inte har läst den själv så kan jag inte säga HUR mycket. Det kan gå, men det kan vara lite svårare att hänga med, men det fixar du nog! Hoppas du blev något klokare av mitt virriga och icke-erfarenhetsbaserade svar ;)

2009-03-11 @ 21:10:29
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback