Röj i Risbrunn.

Vi kom fram till Risbrunn vid halvtvå tiden, och det sattes genast igång med lekar. Det var tipsrunda, säckhoppning, pilkastning och andra moment som innebar vurpor i det halkiga gräset. Mina jeans har gräsfläckar på sig sen vurpan med säcken. Jag har ont i hela kroppen dessutom, måste ha sträckt varenda muskel. Vi gick inte vidare till final, vilket kanske var tur, den sista tävlingen gav många skratt.

Det var långbord uppdukat, och vi var många där. Det grillades och sjöngs sånger. Det var en bra dag, tack familjen Hjorth, det var riktigt lyckat alltsammans! En tidig kväll dessutom, klockan hade precis passerat midnatt när jag & Nicke kom hem. Åt nyss lunch på Knuten med Martin och Lina, och tog en brorunda.



Kvällens motto..


Ida.


Pilkastning; jag träffade inte en enda ballong med min pil.


Ida.


Dags för säckhoppning.


Helene och Cattis.


Jag och Ida.


En del av vårt lag, nummer 3.


Jag, Cattis och Helene.


Somriga brudar!

Grillning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback