12 juni

Tittade på Sannas skolavslutning idag, då hon slutade sjuan. Tycker inte att det var så speciellt länge sedan jag satt i samma sits, bara åtta år sedan. Den där pirrande lättnaden man har i magen bara av att veta att ett långt sommarlov väntar, den kan inte jämföras med någonting annat. När det är över är man lika glad över att skolan börjar igen, det var i varje fall jag. Har alltid varit för rutiner.

Nu under dagen har jag hunnit avverka tre filmer; Revolutionary Road, I taket lyser stjärnorna och Changeling. Alla tre hade bra budskap, och fick mig att fastna. Känner mig lagom slö efter att ha tillbringat större delen av dagen i soffan. Fast det är tillåtet med jämna mellanrum. Speciellt sådana här gråa & trista dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback