Östersund.

Jag tillbringade helgen i Östersund tillsammans med Sandra, Malin och Emma. Det var inte en dag för tidigt, då det var på tok för länge sedan. På fredagen så lagade vi tacos och drack vin, pratade om allt som hänt sen sist. Trängdes på tre i Emmas säng, och det gick ju det med. Emma själv sov på soffan.

På lördagen gick jag på stan med Sandra, innan de resterande tjejerna hade slutat jobba. Sedan handlades det ingredienser till drinken Mojito, och kvalitén på dem varierade under kvällens gång. Beställde hem pizza och sallad, sedan sattes festen igång. Senare åkte vi ner till krogstråket, och där var det massor av folk. Vi dansade mest inne på Marité, innan kvällen avslutades med kebab och hemgång.  På söndagen var jag tvungen att åka sjubussen, för att sen kunna ta mig vidare hem till Härdal, och då var jag inte speciellt pigg.


Fika på Pause med Sandra.


Mojitos, inte alls som på krogen, men ändå.


Här dansas det; Malin, Sandra och Emma.


Malin, Emma och Sandra.


Julie och Sandra.


Emma och Malin.


Sandra, Malin och Emma.


Roliga skyltar inne på toaletten.




Kommentarer
Postat av: sandra

Åh, vilka fina bilder! Jag vill sno :)

Postat av: Petra

SV: Jamen gör det! : )

2009-07-31 @ 13:05:05
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback