Härdalsyran, fredagen.

Kvällens trio; jag, Ida och Emma. Vi var först hemma hos mig och gjorde oss i ordning, åt thaimat på altanen. Senare plockade Nicke upp oss och vi följde med och cruisade nere på byn. Massor av folk! Sen åkte vi tillbaka och var hos mig tills det promenerades ut på området. Det är ju förflyttat till ett nytt ställe i år, nu är det på skolan i stället för på industrin. Det funkade lika bra det! Jag dansade en hel del, twist bland annat. Det måste ha varit en syn, då jag inte ens vet hur man gör. Men skoj så klart. Det åktes karusell och det var en sådan där riktigt rolig kväll. Nu väntar jag på att mina tjejer ska komma igen. Nu bjuder jag på lite bilder. 
























Kommentarer
Postat av: Helene

vad söta ni är och jag är ledsen att missa denna historiska helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback