20/1

Snön har vräkt ner hela dagen här i Borlänge. Inte dumt. Fast inget vidare när man ska gå förstås. Vilket håll man än går så åker det rakt in i ögonen. Hade jag fått lös min cykel från stället så hade det varit skönt, då hade det i alla fall gått fortare. Men mitt cykellås tycks ha rostat så jag får knappt in nyckeln. Så där får den väl stå då. Tills jag fixar något att få av den med.

Gjorde några inköp på Kupolen idag, några linnen och en sjal. Sedan bar det av hemåt till böckerna. Nu är det strax dags för Friskis & Svettis. Har redan en sjuk träningsvärk i kroppen. Lyckades väl ganska bra på gymmet igår ändå, kände mig som ett stort frågetecken när jag kom dit. Inte vet jag hur alla maskiner funkar heller. Men något rätt gjorde jag väl då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback