Snöyran

I lördags var det Snöyra i Härdal. Två killar var där och hoppade med sina skotrar, dom var duktiga men lite enformiga. Byn ökade i alla fall sitt invånarantal för en stund, och trevligt var ju det. Senare under kvällen åkte jag till Västanå och umgicks med Sandra och Jennie, samt deras pojkvänner. Nicke var med en stund han med, men åkte hem, då han skulle jobba på söndagen. Det var i alla fall roligt, Jennie fick dock ont i magen så hon fick övergå till Proviva i stället för något alkoholhaltigt. Vi andra for ner mot byn, och mellanlandade hos Hasse innan vi for till Wärdshuset. Väl där så var det kö! Det är inte alla dagar man får köa i Härdal innan man får gå in. Där var det i alla fall massor av folk & bra musik. En rolig lördag!


Uppe i luften var dom i alla fall.





En lite festligare Treo.


Gott med Proviva : )


Jag & Sandra


Magnus och Daniel


Hasse

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det var verkligen en festlig treo detdär;) Magen har börjat repa på sig lite nu och jag hoppas den håller sig så för nästa gång ska även jag med ut, så det så ! Kram

Postat av: Anonym

Åå, vad jag ser trött ut i ögonen =) hehe. Tack för en härlig kväll =) Puss

2009-02-24 @ 16:37:44
Postat av: Malin

Petra! Vad fin du är i brunt hår.Det var alldeles för längesen jag såg dig nu. Miss u,puss!

2009-02-24 @ 19:43:44
URL: http://mejlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback