Läran om cellen.

Sitter och matar hjärnan med cellens metabolism, organeller, proteiner och gud vet allt. Två dagar kvar, sedan smäller det till med första tentan i Biologi B. Känner mig ganska lugn emellanåt, det är trots allt det lättaste på basåret. Ska strax i väg och röra lite på mig. Det är ungefär så dagarna ser ut, därför som jag skriver så sällan. Ska försöka komma med roligare saker.

Har bokat ett möte med en syokonsulent på skolan i morgon. Har tittat en hel del på skolor i Norge, men förstår mig däremot inte så mycket på deras betygssystem. Man får poäng för att man har en viss ålder, för vissa kurser osv. Annars så är Umeå en stad jag gärna skulle vilja studera i. Så jag hoppas på att hon kan ge mig några tips och knep.

Kommentarer
Postat av: ems

Ja, UMEÅ UMEÅ UMEÅ!!!!!! :D Kom hit Petra! Jag saknar dig sååå! Pusssss

Postat av: Andréa

I Umeå bor jag, det är en najs stad :D

2009-02-18 @ 22:51:07
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback