Cykeln upphittad, låst.

Ni minns att jag berättade om min stulna cykel. Idag när jag gick ut från skolan så slängde jag ett öga på ett av alla cykelställ som finns där utanför. Då ser jag att där står ju min cykel. Fastlåst i en annans cykels bakhjul. Då är frågan; har någon snott min cykel och slösat ett lås för att djävlas med någon annan och låst fast den i den. För den andra cykeln är det inga fel på. Eller; har någon helt enkelt snott den för att ta den till skolan varje dag, och delar cykellås med sin kompis. I sådan fall, är man inte en ganska korkad cykeltjuv om man parkerar den precis utanför skolans ingång? Hoppas att jag får syn på ägaren, så ska jag fråga vart dom hittat den där tjusiga cykeln någonstans.

Bildbevis!
Den som ligger ner är min. Var min.


Kommentarer
Postat av: SANIBO

härligt!

Postat av: SANIBO

sv: haha ja, jobbigt såntdär.

2009-02-11 @ 19:21:13
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: E

Fin blogg du har.

2009-02-11 @ 20:09:44
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-12 @ 00:35:58
Postat av: Cattis

Ring till någon som har en bultsax och ta igen cykeln. Märk din under sadeln! Visst, man får inte ta igen den med en bultsax... Men man får inte sno heller!!! Puss

2009-02-14 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback