11/2

Hade sovmorgon idag. Hääärligt. Dock vaknade jag vid sju ändå, så det var bara att stiga upp. Jag är inte så speciellt förtjust i att ligga kvar & dra mig. Blir mest bara rastlös. Så nu är det bara att vänta tills klockan blir strax före tio. Har annars inte så mycket att säga just nu, hade velat lagt in lite bilder från helgen i Tännäs med sladden är så klart kvar hemma. Får bli senare.

Jag skulle kunna åka hem imorrn, har två timmars föreläsning + labb i DNA och PCR teknik på fredag mellan 13- 15 i Falun. Känner mig inte så manad till att stanna en dag till bara för det. Det brukar vara obligatorisk närvaro, har mailat läraren, så vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

O hoj. Äch skippa den o åk hem. :) Eller ja, invänta vad läraren skriver. Hur ser kommande vecka ut, har du mycket? Hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback