En sådan där återblick av 2009

Allmänt:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Slutförde mitt naturtekniska basår.
Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, jag minns inte ens vad det var för ett.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 Ja, Lotta & Thomas!
Vilka länder besökte du?
Norge, Estland och Spanien.
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Jag och datum, det går inte ihop.
Vad var din största framgång 2009?
Att jag läste upp några kurser och kom in på läkarprogrammet.
Största misstaget?
När jag tappade mobilen i marken - en stor spricka i displayen!
Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran i Borlänge [CSN's pengar], telefonräkningar & kläder..
Bästa köpet?
En timmas fotografering med finfina bilder som resultat. Och min laptop.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Antagningsbrevet.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit många ups and downs. Stress & press under basåret, lycka & vemod med att vara ledig under sommaren med alldeles för lite pengar, nervositet och orolighet med att inte veta vad som väntar. Så det har varit väldigt svängigt.
Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt.
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Pluggade i Borlänge, men fick oväntat besök av Nicke.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre prestationsångest.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ordinär.
De bästa nya människorna du träffade?
Ida, Linnea och Ester i Borlänge.

I korthet:

Dryck:
Energidrycker.
Mat:
Tacos en dag i veckan, minst.
Hobby:
Har läst mycket böcker.
Trygghet:
Mig själv.
Hem:
Härdal & Nilsvallen i en bra variation.
Fråga:
Hur ska du bo då?
Tråkigaste:
Ointressanta studieuppgifter.
Jobbigaste:
Mycket.
Självklaraste:
Vill man så kan man.

Framåtblickar:

Saker som avklarats i år och således (förhoppningsvis) inte behöver göras 2010:
- Fylla 22
- Läsa upp betyg.
- No more högskoleprov! Fyra stycken räcker för mig nu.
Sånt som kvarstår och måste avklaras nästa år:
- Lära mig att ha ett distansförhållande.
- Bearbeta min sida som är starkt hemmakär.
- Överleva mina första två terminer på Riga Stradins University.
Övriga förhoppningar och mål:
Att 2010 blir ett bra år med mycket nya erfarenhet & kunskap.

Kommentarer
Postat av: Lotta

det kommer gå JÄTTEBRA vännen!! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback