3 december

Det gick bra på bageriet idag, det är två år sedan jag var där sist. Så det tog ett tag innan man kom in i packeteringen, man blir lätt stressad av allt bröd som kommer åkandes emot en på rullbandet. Sen har jag mest varit i Sveg, jag och Nicke har tänt alla ljus i huset då det är kallt. Det är så dumt med luftvärmepumpar, när det är över 20 grader kallt så funkar de inte. När man som mest behöver dem. Har några element också, men det drar ganska kallt vid dörren & fönstren så det behövdes lite extra hjälp av ljusen. En av katterna var dock så pass nyfiken att hon hoppade rakt upp på en bricka med sex stycken ljus på, och nu luktar hon bränt. Tur dom har mycket päls.

Nu har Helene A nyss varit här och hälsat på med glögg och lussebullar som hon bakat, det är inte varje dag man får bjudfika hemkört. Gott!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Gud vad fint!! Längtar verkligen hem när jag ser det där! Miss you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback