2 december

Igår var jag, mamma och Sanna till Sundsvall. Det var riktigt skoj, handlade en massa, och det mesta var till mig själv. Har det ganska lugnt på julklappsfronten nu, så jag tyckte att det var helt okej. Fick med mig tre partyblåsor/klänningar, en t-shirt, en tröja och lite annat hem.

Fick papper från CSN igår, det saknas en del information. Dom vill se min kursplan innan dom kan ta beslutet om att låna ut pengar till mig eller inte. Den har jag inte fått än, men väntar ivrigt på att den ska dimpa ner i postlådan, borde vara när som helst. December sa dom, så jag hoppas att den är här snart. Ska bli kul att se hur upplägget ser ut, samt få studielånet färdigfixat.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Segt när det strular med CSN - I know. Hoppas att dina papper dyker upp snart så du får ordning på allt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback