Testar något nytt.

Jag har snöat in lite på homeopatin, jag går nämligen hos Inger i Sveg. Jag har fått några konstiga utslag under armarna, och dom har spökat i flera år nu. Har även haft problem med magen. Håret ska vi inte ens tala om, så gott som dött. Efter många besök hos läkare så har jag nu gett mig en på en ny bana. Det är intressant, för det finns så många alternativ, vad man än har för symptom.

Just nu äter jag en massa vitaminer, det blir en hel del pillerätande, minst tolv stycken per dag. Men dessa är den grunden kroppen behöver, och efter fyra veckors ätande så känner jag mig piggare, inte lika trött. Jag får även andra piller som hon har hemma, som t ex kan vara olika mineraler eller annat som jag kan behöva. Utslagen minskade efter två veckor, men kom sen tillbaka och lite värre därtill. Men tydligen kan det vara så, innan kroppen helt rensar ut det. Nu har jag också beställt en juice, som man ska dricka två ggr per dag. Det är som den här som cirkulerar på Sveg, fast denna ska tydligen vara tre ggr starkare. Det ska i vilket fall bli kul att prova. Det jag vill komma fram till är att alla som har olösta problem, ska testa homeopatin. Gå in här och kika, där finns allt!


Dessa knaprar jag varje dag.




Denna är nu beställd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback