Alan Jackson Eskilstuna

Jag, Nicke, Helene och Jonny åkte ner till Eskilstuna i fredags morse, för att se syskonen Hjelms allra största idol; Alan Jackson. Jag tycker han är bra, en otrolig sångare med en charm som inte går av för hackor. Vi var framme tidigt under dagen, så vi hann ta en tur på stan innan vi fick checka in på hotellet. Spelade en minigolfrunda, åt lite mat och sen for vi ner på travet, där konserten hölls. Allting var bra med den, han sjöng själv, ingen playback och låtarna var sådana man hade hört förut. En tiopoängare, helt klart.


Nicke & Jonny tyckte att cowboyhattar var ett måste, så dom köpte sig en varsin.


Hattarna tog dom inte av sig.


Nicke tyckte att jag skulle köpa denna, men jag höll inte riktigt med.


Ute på stan.


Helene vann rundan!


Syskonen Hjelm.


Jag & Nicke.

Jonny & Helene


Alan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback