20 augusti.

Gårdagen rullade på i behaglig takt, ringde runt till en massa ställen och ordnade. Gick en brorunda och hängde med Helene & Sandra. När jag kom hem slocknade jag innan jag ens nått huvudkudden, det är så skönt, för jag är pigg när jag ska vara vaken och trött när det är dags att sova. Annars brukar det där kunna skifta plats.

Nu ska jag åka över till Sandra, för att gå en torvenrunda. Vi bangade simningen, men hon var först, annars brukar jag före. Viktigt! Känner att jag inte riktigt är i form för att visa mig i bikini. Men när känner man så egentligen. Men för att bli det så måste jag ju även ta mig ner i vattnet. Kanske några promenader först.

Ikväll ska jag på Tupperware party hos Helena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback