09:34 en tisdag morgon.

Mjölk och pepparkaka till frukost, och nu sitter jag här med håret i en enda tova. Ska strax ta en dusch och ta tag i den här strålande dagen - härliga svenska sommar. Regnkläder är det väl som gäller idag. Annars har jag en lång lista med att-göra-saker idag. Jag har hittat ett läkarprogram vid Universitetet i Riga, då det är ansökningstid senast i november. Jag kan inte hålla på att försöka ta mig in i Sverige, då är jag pensionär innan dess. Tack gode gud så har jag världens bästa pojkvän som stöttar en fullt ut, likaså familjen. I vilket fall så var det massor av saker som skulle skickas tillsammans med ansökningsformuläret, jag måste bland annat röntga mig, skriva ett CV samt ordna två rekommendationsbrev. Det stora minuset är väl att det kostar massor av pengar att plugga där, men det är väl något jag får ta om jag vill ska få den utbildningen jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback