14/4

Det uppdateras dåligt, jag vet. Jag har haft en tiopoängare till påsk, har varit i stugan med de bästa. Vi har åkt skoter, grillat, druckit öl i det finfina vädret, varit upp till Lillhärjeåbygget och klappat kalvar, spelat kort & skjutit raketer. Nu känner jag mig mest som en uppsvullen badboll efter allt ätande. Det har varit många nyttiga måndagar som slopats på slutet. Men vem kan hålla sig borta från choklad. Och hur kul vore det utan choklad. Men mera motion vore kanske ett alternativ.

I dag har tröttheten & latheten tvingat mig att sitta i soffan mestadels hela dagen. Jag som så gärna ville plugga.. Där ljög jag. Inte en sekund till vill jag se och bära dessa böcker.

Jag har sagt upp lägenheten idag!
Snart är jag klar med Högskolan Dalarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback