1/4

Sitter och väntar på att pastan ska koka färdigt, gör veckans första matlåda. Har varit lat och köpt lunch på skolans restaurang/matsal, där maten oftast är helt okej. Men nu kände jag att det var dags för en egen. Finns ju roligare saker att lägga pengarna på.

Under kvällens gång har jag nästintill bitit av mig både armar och ben av ren frustation. När man suttit med ett och samma mattetal i två timmar, då är det dags att ge sig. Dock är jag väldigt envis, och tålamodet väldigt bra ibland. Men, jag gav slutligen upp. Matte E; släng dig i väggen.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Oj, vilket tålamod! Det har jag inte alls när det gäller sådant. Småpill och trilskande djur, då går det, annars blir jag lätt hetsig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback