Vi är taggade

Hela morgonen har jag pluggat och organiserat upp alla mina fotoalbum, nu sitter alla där dom ska. Är det något jag är stolt över så är det alla mina bilder, har tusan bildbesvis på allt jag gjort och med alla människor jag träffat.

Sitter i Ulvkälla nu och tittar på när Cattis flätar Sandras hår. Det nalkas utgång. Ska strax fara på Knuten och hämta lite mat, sedan åka och sprätta några cider. Mysigt. Ska försöka få tag på resten av brudarna med. Sedan bär det av mot Ljusnedal! Kommer bli askul.

Kommentarer
Postat av: Ellenor.

Hittade ni någe svamp då? Visst vad det det ni skulle hitta? :d Det blir en lugn helg för min del, har en hel del att plugga. Suck. Men min roomie, vill dra med mig ut, så vi får se var det slutar. Jag hoppas du får det trevligt på das Oktoberfest, för jag antar att det är dit du är på väg. :d Kramar.

Postat av: Malin

Åh, låter ju supertrevligt.Önskar jag vore där! Saknar dig. Puss

2008-10-04 @ 20:25:39
URL: http://mejlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback