Slut på helg igen.

Ännu en söndag. Ligger i min nybäddade säng i Borlänge. Alltid lika härligt med nya sängkläder. Jahapp, högskoleprovet i lördags gick väl relativt bra. Jag höjde mig jämfört med provet i våras, så det känns bra. Som väntat så är det ordtestet som jag tappar poäng på, som jag visste redan innan. Det gick bra på matte- och tabelldelarna. Det är bara att fortsätta, så länge det stiger så är jag nöjd. Läste att våren 2009 kommer provet att vara förändrat, tydligen så börjar folk lära sig hur provet är upplagt och funnit taktiker, så nu ska det göras om. Läsförståelserna på både svenska och engelska förminskas på något sätt, likaså orden ( yeeey ) och ersättas med mera matte och tabeller. Ja! Bra! I mars är jag laddad för en ny omgång!

Annars var lördagen en myskväll. Jag & Nicke spelade tv-spel tills tummarna rent av värkte. Fick spö gjorde jag, så det var himla tur att strömmen gick mitt i allt så att jag inte skulle kunna bli allt för grinig. Åkte ut på Sveg, och det var alldeles svart överallt. Mysigt. Det höll ju i sig i flera timmar. Snurrade runt lite och parkerade sen bilen och tittade. Var ju nästintill storm också.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kul att du höjde dig, det gjorde jag också :D Lycka till med studierna!

2008-10-27 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback