Skottlossning!

Det slår aldrig fel, varje morgon läser jag Borlänge Tidning, och har det hänt något som t ex misshandel, rån osv så är det alltid i Tjärna Ängar. Förra veckan rånades Hemköp, affären som är 300 meter bort och där jag alltid handlar. Skottlossning några hus bortanför mitt igår eftermiddag. Läs här. 

Jag hörde ingenting. Det är lite konstigt. Tjärna Ängar är ju i samma ytstorlek som Myrgränd hemma ungefär, väldigt många fler lägenheter, men området är inte så mycket större. Lite lite kanske. Borde hört eller sett något. Jaja, glad att jag var inomhus med mina skolböcker just då. Läste på Expressens löpsedel att gängligorna blir större i Borlänge. Härlig ort jag bor på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sånt e mindre trevligt. Hört borlänge är en väldigt kriminell stad. Var försiktig där nere gumman : ) Puss

Postat av: Lotta

KOM HEM ISTÄLLET!!!!

2008-10-30 @ 21:41:12
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback