Rallybrudar

Mamma och Sanna kom hit igår eftermiddag för att shoppa lite för det första, och hälsa på mig lite grann. Gick på Kupolen och där gick det åt många timmar. Min syster har allvarliga problem med att hitta skor, ingenting varken duger eller passar. Jag har inte dom besvären alls måste jag säga.

Gick på en bio, som jag faktiskt inte förväntade mig så mycket av. Rallybrudar. Men den var förvånansvärt bra! Riktigt härlig, lättsam och rolig. Man skulle varit en rallyförare i stället kanske, det skulle nog passa mig tror jag.


Kommentarer
Postat av: Ella

Jaa, köket är klart idag. Dock frågade de vilken färg vi ville ha. Vitt eller grått. Vi valde grått, men gissa vilken färg det är? Joo, vitt, såklart. Men blev ju bättre än innan. Så får vl vara nöjd.

Postat av: Dennis

Grymma tjejer! ^^

2008-10-29 @ 22:21:45
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Sanna

Haha, man får pilla och tänka till som fan, det är bara att försöka igen!

2008-10-29 @ 23:26:12
URL: http://sanape.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback