Något fattas - vad?

Skrivkramp! På tio frågor så skrev jag 16 stycken blad. Joru, så banne mig om inte någonting är rätt. Känns faktiskt som om det gick riktigt bra. Biologi, det är roligt. Dock kände jag på motorvägen mot Falun att någonting inte kändes okej; det visade sig att plånboken låg kvar hemma. Tränade ju igår, så det låg i den väskan, eftersom att jag har Friskis & Svettis kortet i plånboken. Skit tänkte jag, men chansade och åkte. Kunde ju inte direkt vända.

Jag fick göra tentan, åkte sen tillbaka till Borlänge och hämtade körkortet och kårkortet. Så är det när man är lite halvstressad, det här är en mördarvecka. Helt snurrig, det märks med tanke på att jag svängde av mot Linköping i rondellen i stället för Borlänge. Inte alla hästar i hagen just nu.

Kommentarer
Postat av: Ella.

Det kommer gå galant. Du har fixat tentorna i ett nafs. o snurrig, vem är inte det? Hihi. Har du något mer denna vecka? Eller är det över nu? Snygg design på bloggen måste jag säga. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback