Ingen cola?

Kommer hem, och ser att Cha har sin pojkvän här. Dock är det alldeles knäpptyst i lägenheten, inte ett ljud. Ser att dom ordnat för filmkväll i TV-rummet, med chips och mjölk. (!) Går en stund, innan jag faktiskt hör att det pratas i rummet bredvid. Dom kommer ut och tar med sig mjölken och det, och säger att dom går hem till honom i stället. Jag känner mig inte alls i vägen, haha.

Cha är lite fin i kanten av sig, och verkar tycka att det är extremt jobbigt att ha pojkvännen här när dom inte är ensamma. Jag var i alla fall på väg ut till duschen omlindad i handduk när dom kom ut ur rummet, och Cha visste inte vart hon skulle ta vägen. Jag stannade upp och sa hej och så, medan hon mest bara skämdes. Vet inte om det var för mig i handduk, eller för att han var där. Men jag bor ju här, och ska väl kunna gå till duschen i handduk. Jag tyckte i alla fall att det var ganska kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback