Existensen av..?

Sådär, då har jag bäddat ner mig själv. Med lite tjat så gick det. Har i och för sig suttit på sängen större delen av kvällen. Men nu redo för att sova, om jag skulle få för mig att vilja det. Vilket jag just nu inte vill.

Har börjat läsa en ny bok, Allt, skriven av Martina Lowden. Relativt bra, rör omkring i skallen på mig då hon svänger med en massa långa ord som slutar på ism. Men jag trugar mig i genom den och kanske att jag kan ett eller två nya ord när den är slut. Innan den läste jag en bok om hur man lär sig Snabbläsning, tror jag fattat greppet hur man ska göra. Men, att öva på den här boken vore menlöst. Som att inte läsa den alls ungefär. Nä, ursch för att prata om böcker.

Kanske ska säga något om min rumskamrat.. Hon är hemma, tyst som en mus. Skorna i hallen är enda tecknet på att hon faktiskt existerar i den här lägenheten. Just nu.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ge mig lite blogg-fantasi tack. :-)

Postat av: Paulina

Har går det med snabbläsningen då? Visst känns det som att man missar hälften, men konstigt nog kan man sammanfatta allt ändå =)

2008-10-14 @ 18:09:41
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback