Ett tappert försök.

Jag ljuger inte när jag säger att jag säkert uppdaterat skolans mailsystem 400 ggr, resultatet från fysiktentan skulle förhoppningsvis komma ikväll. Men det gör det inte! Jag har snart bitit ner naglarna till knogarna. Har varit jätte trött hela dagen, ätit choklad, fått en snabb kick och blivit ännu mera trött.

Försökte mig på att göra omelett, som slutade som en äggröra. Såg ut som spya. Smakade helt okej, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hade haft i potatis och köttbitar som blivit över. Det är tur att jag inte vill bli kock. För det hade jag aldrig kunnat bli.

Hörde att ett läkarprogram skulle starta i Örebro.
Byggnaden ska tydligen stå klar, bara ett godkännande som fattas.
Det lättar lite på trycket i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback