En tant i form

Kemi tentan avklarad, kändes som att det gick ganska bra, måste i alla fall ha klarat den. Annars blir jag nog ganska förvånad. Segt att behöva vänta flera veckor innan man får veta. Imorrn är det en ledig dag, vet bara inte vad jag ska fördriva den med.

Var och tränade idag, då en smärt och smidig 75 årig tant var med. En gammal balettdansös fick jag höra. Hon kunde töja på sin kropp mer än vad jag någonsin kan drömma om. Split och spagat var ingenting. Ställde sig mot väggen med ena benet rakt upp, och det andra rakt ner. Sedan började hon dansa någon typ av funk. Det är sådana gånger man känner sig lite ur form..

Under gymnasiet minns jag att
Sandra fick ett schema av någon där man skulle göra ett par olika övningar för att till slut komma ner i spagat, var väl något mål vi försökte nå där ett tag. Men tror visst inte vi nådde hela vägen fram?

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja, mitt spagatschema. Tror att vi bojkottade det där pappret ganska fort:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback