En riktigt bra lördag.

Vi tjejer som var på hemmaplan drog ihop oss och samlades hemma hos Emma.( Jag, Emma, Ida, Cattis, Sandra, Soffa och Helene). Lagade god & het kycklingwok, och efter det så satt vi vid köksbordet och bara pratade och pratade. Det är så roligt att filosofera & diskutera nu när vi alla är inne på ett eget spår, på väg mot helt olika saker och mål. Det tycks och tänks så olika, men ändå inte. Det dracks vin ur glas stora som litermått. Så det gick bra att säga att man bara tagit ett glas, ungefär. Lite senare kom sällskapsspelet "Med andra ord" fram. Det livade upp munnarna på oss ännu mera. Hamnade sedan på en grabb-kväll ute på Sveg, där spelandet fortsatte.


Matdags på gång.


Ida.


Emma och jag.


Soffa och Ida.


Emma & jag.

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag ville ju också vara med. jaja, inte länge kvar tills ni kommer till mig. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback