En ny fredag

Godmorgon alla. Sitter och bävar mig för att gå ut, det spöregnar. Ska ta bilen till Falun om tjugo minuter, biologi. Det är tänkt att vi ska vara ute i skogen på eftermiddagen, men jag hoppas vi slipper det om det ska fortsätta såhär. I dag får jag sällskap i bilen hem också, ska plocka upp Helene på tågstationen i Falun. Kul!

På lördag blir det Gyllene Bocken, vilket jag tror kommer bli jätte roligt. För tre år sedan när jag fyllde arton, så försökte jag ta mig in. Men det var så mycket folk, att jag inte tog mig längre än till ingången. Sen har jag sagt varje år att jag hade velat gjort en nytt försök, men aldrig varit hemma. Men nuså.

Kommentarer
Postat av: Ellenor.

Hihi. Hur var det i skogen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback