Dåligt ordförråd

Var i väg och rörde lite på mig ikväll, ett pass Step satt inte helt fel. Har sen duschat, och sitter nu med ett ordtest som finns på internet, prova det du med, och berätta gärna resultatet. Kanske kan det få mig att prestera bättre på högskoleprovet den 25 oktober. Har gjort det en gång, och nu är det dags igen. Jag är verkligen urdålig på sådana där knepiga ord, och det är där jag tappar poäng. Annars mår jag rätt bra, kanske smått nervig inför kommande veckan. Känner mig ganska säker på alla ämnen förutom fysiken, skiter det sig på någon av tentorna så är det garanterat fysiken. Ursch.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fick 31!

2008-10-08 @ 21:21:31
Postat av: Magdalena

jag fick bara 17 haha

Postat av: Malin

23 fick jag! haha.

2008-10-09 @ 15:58:31
URL: http://mejlins.blogg.se/
Postat av: nicke

he he he, jag fick 30! bildad trucker som man är:)

2008-10-10 @ 01:12:18
Postat av: Paulina

29, men det är väldigt olika hur man definierar ord, dessutom har ju vissa ord en ibland liten annan betydelse beroende på vartifrån du kommer, men det är väl petitesser ;)

2008-10-10 @ 21:09:18
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback