Byte.

Nu är jag hemma, druckit en och en halv öl. Jag kände att jag var tvungen att lämna gruppen. Nicke fick stanna och dricka lite mera öl. Det är alltid jag som drar i väg med mina tjejer och umgås, och lämnar honom hemma i soffan. Så nu tyckte jag att det skulle vara ombytta roller.

Det känns att man bor i en liten by, när polisen kommer förbi och stoppar en när man kört två meter från parkeringen. "Ja, ni har ju kört en liten bit, så vi tänkte låta dig blåsa."( det var inte jag som körde) När allt var grönt så säger vi "Ja men titta den där bilen som åker där också då." "Ja, det kan vi göra" Så drar dom i väg fort som bara den och tar den med. Polisen har med andra ord lite att göra. Jag hade väldigt gärna viljat blåsa för att se resultatet av en och en halv öl, men det kändes inte okej att fråga.

Kommentarer
Postat av: G

Hej! Vill tipsa om en rosa design om du är intresserad. http://babbidesign.blogg.se Ha en fortsatt trevlig söndag!

2008-10-26 @ 13:40:41
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback