Gott ju!

Jaa, det blev ju riktigt trevligt det här. Maten var spännande & god. Jag åt allt möjligt, fisk bland annat ( trodde det var kyckling först ) men det smakade bra. Hon hade gjort en massa olika rätter, som det bara var att plocka av. Allt hade en egen smak, och det var riktigt gott. Jag hittade en favorit med någon blandning av köttfärs, zucchini och äggplanta sa hon. Det serverades soppa, brownies och en tårta. Alla åt med pinnar utom jag, haha.

Har pratat en hel del om traditioner. Cha fyllde antingen 22 eller 23, det beror på. I Kina lägger man också på det år man har funnits i magen, som jag förstod det.


Cha med en present som hon fick av japanen. En häfitig grej gjord av papper.


Maten! Man bara plockade lite av allt & stoppade i munnen.


Tårtan var från hennes pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Lotta

ser ju gott ut,. :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback