Wippies

Jag har nu sex hela dagar fulla med jobb framför mig. Ska vara assistent åt en kille på skolan i Härdal fram till fredag, sedan på lördag är det dags för ett Ica-pass. Känns ju helt okej faktiskt, med tanke på att jag har en utlandsresa som väntar på mig efter helgen.

I dag kom Soffa & Ida hem till Nilsvallen. Pratade och tittade på en massa bilder. En sån där uppdaterings stund. Det var mysigt. Sedan en snabbsväng på loppisen på Folkan med mamma, hittade dock inget för mig. Har sen dess varit hemma, har kopplat in min "Wippies" som Buzzador gav mig. Företaget som skickar ut alla möjliga saker på test. Det var en router, så nu har jag trådlöst internet även hemma i Härdal. Utan att behöva sitta nära fönstret, för att möjligtvis med lite tur komma åt grannens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback