Pocketbrev.

Det vankas grillparty, köttet ligger i marinad och väntar. Kändes inget vidare när störtskuren kom alldeles nyss, något sådant kan förstöra en hel kväll. Speciellt när det är ute vi ska vara sen ikväll, på Storön. Jag är i alla fall laddad. Jag får väl hel enkelt ta med mig ett paraply.

Emma S skickade en himla kul grej till mig. Ett pocket-cirkulations-brev eller vad man ska säga. Jag ska skicka en bok till en adress, som även andra kommer att göra osv. Det finns ett system på det hela. Men i slutändan om alla är med, så kommer jag att få 36 böcker tillbaka. Så nu ska jag skicka det vidare till sex av mina vänner, som i sin tur ska skicka en bok till en adress, som kommer att stå i brevet som följer med. Någon som känner för att delta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback