Skärtorsdagens utgång

Påsken är här! Under torsdagen brukar man väl vanligtvis vid yngre ålder vara påskkärring och tigga godis bland gårdarna. Nu är det annat.. Jobbade först halva dagen, och donade lite hemma i Härdal. Sen kom Helene A hem till mig, Cattis hämtade oss & vi for hem till Sandra, där Marie och några kompisar till henne också var på gång. Drack nån cider, innan vi förflyttade oss hem till Walle.

Jag kände mig lite småseg, hade ändå varit uppe sen fyra. Kvällen fortsatte hemma hos Johannes, innan vi slutligen hamnade på Folkan. Dock var det lite dålig fart där, musik spelades bara då och då. Hängde mest med Helene i garderoben, innan jag fick en skjutsmöjlighet till Nilsvallen. Tog den, ville inte gå hela vägen själv sen.

63381-945
Marie och ölen.

63381-946
Måste ha varit lite halt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback