Påsken är över

Vilket också innebär att jag är sjukligt trött på allt godis. Det har blivit på tok för mycket av det. Men det var en väldigt trevlig helg. Den firades som sagt i Tännäs med hela familjen Hjelm & Jonny. Åkte skoter upp till Knallarna på fjället och åt våffla. Det spelades Yatzy, TP och kort. På lördagen hämtades jag och Helene upp av Cattis, för att åka in till Funäs och förbereda oss för kvällen. Sandra & Marie kom också upp från Sveg. Hade ett bord bokat på Veras, så där åt vi en himla god middag. Förfest hemma hos Cattis syrra och sedan Eriksgården. Jag drack ett par cider bara och hade en lugn och go kväll. Nicke hämtade mig på natten, då vi skulle till Sveg tidigt på morgonen.

Har jobbat en massa. Även varit till Östersund ett flertal gånger och hälsat på en sjuk farfar. Nu har han i alla fall förflyttats hem, då det blir bekvämare för oss alla.

Jag och Nicke har nu bänkat oss i soffan, efter att ha gjort en visit i Herrö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback