Fascination

Se där, man blev ledig idag. Inte gör det mig något, snarare nöjd. Har fikat med mamma, morfar & Nicke på Nyan. Kikat på Röda Korset, tänkte ifall man skulle kunna fynda något men det fanns inte så mycket. Var in på bolaget med mamma och letade något roligt vin, och det är ju flaskan man går efter. Så det blev en som såg ut som en hårspray. Imorrn kväll ska den tömmas.

Jag har annars suttit i soffan och försökt plocka ut allt det viktigaste ur del två i historieboken. Det handlar som så mycket politik, det allra värsta. Jag har ju inte ens koll på vad vi har & hur vi styrs. Jag skulle skämmas om ni visste hur lite jag vet om politik. Överhuvudtaget.

Tips på en skön låt är Alphabeat - Fascination.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad heter "hårspray's-vinet"? jag tror jag druckit det :) en ganska stor flaska med stor svart kork av plast... hetere det typ "gloria" eller nåt kanske? Hur jobbar du i veckan? ledig nåt? jag är ledig tisdag, kanske en date i backen? :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback