Betydelsefullt

Lillasyster har gått och blivit ett snäpp äldre - tonåring. 13 hela år.
Känns spännande, snart börjar det här roliga.

Annars rullar det på, jag börjar tro att jag är allergisk mot någonting, då jag varit täppt i näsan i snart två månader. Ska få ta ett blodprov så får vi se vad det är. För snart är jag beroende av nässpray.

Erik är en av mina bästa vänner, men även en av dem som jag har minst kontakt med då han pluggar i Stockholm. Så vi ses inte speciellt ofta. Men varje gång han är hemma så hör han av sig. Vi träffas och pratar i timmar och har lika roligt varje gång. En tradition vi också har är att vi går på Nyan, sitter vid samma bord och uppdaterar varann. En kille som är värd guld. Trots att det ibland går nästan ett halvår mellan mötena, så känns det precis som vanligt.

Helene A kom hit ikväll, surrade lite och for sen hem till Sandra och drack te.

Jag nämner Nicke väldigt sällan här, så jag vill bara lämna ett ord och tala om hur himla bra han är. Helt enkelt bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback