Wow!

Jag lovar att jag förmodligen var mera nervös än var Sanna var, när hon inför hela kyrkan sjöng My heart will go on, Celine Dion. Så starkt gjort! Alldeles rent och vackert! Ingen av oss andra i familjen visste att Sanna kunde sjunga så, eftersom att hon aldrig sjunger hemma, och har heller aldrig visat något större intresse av det. Så hon slog på stort på en gång, vi tappade verkligen hakan då hon tog ton. Tror hela kyrkan reagerade på samma vis, då en brast i tårar. Att en sådan röst kunnat gömma sig så länge, jag är verkligen chockad. Aldrig i livet att jag vågat ställa mig där då jag var i hennes ålder, jag vågade ju knappt öppna munnen i vanliga fall. Imponerad är det enda ordet.


Ensam inför publiken.


Sanna bar flaggan på vägen ut ur kyrkan.

Kommentarer
Postat av: En mycket stolt faster

Ja, ni är fantastiska bägge två! Det var inte bara en som grät i kyrkan, flera kom fram och tyckte att hon sjöng otroligt fint!

2008-06-13 @ 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback