Utmanad av Lotta



Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

-
Ta en promenad & duscha
- Åka till Härjesjön & fika med Nicke
- Åka till Härdal när Nicke ska sova ( jobbar inatt )
- Kanske läsa i min bok?
- Kanske dricka en cider, bara för att jag kan. Inte lätt när man är ledig.. ; )


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Levde ett bekymmersfritt liv, spenderade den största tiden antingen hemma eller hos mormor & morfar. Det här med vänner i byn var ibland svårt, då det inte fanns så många att umgås med alla gånger.


Ställen du bott på?

Hemma är alltid huset i Härdal där jag är uppväxt.

När det sen blev dags för gymnasiet så flyttade jag till Östersund. Där bodde jag först en månad i ett hus på  någon annans gård, sen fick jag ett erbjudande för bra för att vara sant; en etta precis ovanpå Åhlens, ett stenkast till skolan och Hemköp precis under. Där bodde jag i tre år.

Sedan flyttade jag hem igen, och bor nu antingen i Härdal eller i Nilsvallen tillsammans med Nicke. Mina prylar är lite utspridda.

Fem saker du skulle göra om var biljonär?

- Köpa ett stort hus & inreda det precis i min smak.
- Betala alla mina nära & käras lån.
- Bjuda med alla på resor till världens alla hörn
- Skänka till dom som behöver det
- Shoppa!

Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
Personer du utmanar:

Emma, Emma, Sandra, Helene, Helene, Cattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback