Tremanna-semestern

Festen i lördags var trevlig, kände inte många men det var kul ändå. Maten var gudomlig, och jag tror födelsebarnen hade en riktigt bra dag. Massor massor av presenter om inte annat. På lördag morgon åkte jag, syrran och pappa in till stan för att gå och strosa i Gamla stan och ta färjan över till Gröna Lund. Det blev en kanonbra dag. Karuseller och chokladhjul. Sanna vann en kartong Daim då hon satsade 25 spänn, min Plopplåda krävde ganska många fler hundringar innan jag äntligen lyckades vinna. Haha.

Här är lite bilder..


På vägen ner stannade vi vid Gripsholms slott. Här är jag & pappa.


Pappa


Pengar i brunnen.. Några önskningar har nog gått åt här.


Tjocka väggar..


Guffa, pappa och Sanna.


På festen under lördagen. Nina, Josse och Johanna. ( resten av dom bilderna har Sanna på sin kamera )


Gamla stan..








Slottet; Sanna & pappa.


Sanna på Djurgårdsfärjan.


Pappa och Sanna i full fart.


Pappa vaktade vinsterna.. Dom var inte roliga att bära med oss hela vägen till Rönninge igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback