Det händer i Ås

Sandra & Emma har gått och blivit sambos i Ås. Dom bor i en jätte fin lägenhet, stor och rymlig. Lite speciellt utformad också, man har dragit ner lite på det privata. Det är nämligen ett stort avlångt fönster mellan badrummet och tv-rummet. Så ska man gå på toa eller duscha så måste man dra för ett skynke som går precis framför toalettstolen. Sen om man ska spegla sig eller byta om osv, så får man helt enkelt trappa ner på blygheten.

Det drogs ihop en inflyttningsfest, massa olika människor kom. Dock var det ett stort intresse då det var dags för fotbollsmatch, men jag och Helene smet i väg och inväntade slutet. Jag kan lika gärna heja på Spanien som på Sverige, då det inte rör mig i ryggen om vem som vinner. Men visst är det bäst om vårt land vinner, men ändå. I alla fall, festen var himla kul, många övernattade. Det var lite ont om platser, men jag, Sandra och Emma sov skönt i en bäddsoffa. Tack allesammans för en jätte rolig kväll.


Malin, någon tjej och Julie.


Marie, Cattis, Helene och Julie.


En lek som utfördes i ring på golvet.


Jag och Cattis.


Helene och Malin.


Tävling mellan Malin & Jonny.


Emma, Marlene och Linnea. Marlene försöker förklara hur en annan lek fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback