Borlänge nästa

Jag jobbar och jobbar, och har inte så mycket tid över. Det är ungefär tre timmar om dagen som jag hinner göra något vettigt, duscha, handla, göra matlåda och sen är det bara att fara. Jobbar 17 - 05 nu, sen sover man sen är det dags igen. Men jag mår bra, man får ju lön.

Härdalsyran har kommit & gått, jag hade en riktigt lyckad helg. Båda dagarna förfestades det hemma på våran altan. Dock var det ingen musik som drog folk i år, så det var inte så rörigt som det brukar vara. Fredagen var roligast, under lördagen var jag lite sliten. Så jag flöt mest omkring med min Hedebo Emma och åt hamburgare. Tack alla som gjorde helgen bra.

Det senaste är väl att jag kommit in i Borlänge och ska bo i studentlägenhet. Verkar bara finnas sådana. Men det kan ju vara trevligt, man blir ju förhoppningsvis ett bra gäng. Den 30 får jag veta om jag får det rum som jag vill ha, med egen balkong. Det är en femma då man delar kök, toa och vardagsrum. Har redan tackat nej till två andra lägenheter som varit kring sju kvadrat. Lite litet för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback